Summernight

Summernight

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Voor Altijd & Eeuwig

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Roxy*

Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   di nov 24, 2015 9:54 pm

Alyssa Nicols

Een glimlach gleed over het gezicht van Alyssa en knikte toen even. Ze zouden eerst eten en daarna zou hij zijn koffer weg gaan zetten. "Goed dan gaan we eerst eten," zei ze tegen hem. Ze ging bij hem aan tafel zitten en begon eten op te scheppen wat ze lekker vond. Ze keek toe hoe Jason de wijn voor haar in schonk en glimlachte naar hem. "Bedankt, eet smakelijk." Ze nam haar vork, maar toen haalde Jason toch nog wat naar boven. "Ja nog alle tijd," zei ze met een glimlach tegen hem. Kinderen kon altijd nog daar hoefde ze zich nu nog geen zorgen over te maken. Alleen zijn geheimzinnige toon trok haar wel aan en ze keek Jason aan. "Ben jij iets van plan?" Vroeg ze nieuwsgierig aan hem. Daarna ging het over haar dag en nu ging het ook gelijk over iets anders. "Mijn dag ging goed, de kindjes waren rustig en niet huilerig." Dat had ze extra leuk gevonden. Ze zuchtte eventjes en nam daarna een hap van zijn eten. "Ik heb met één kindje gespeeld die zich een beetje eenzaam voelt." Dat vond ze zielig als een kindje alleen aan het spelen was. "Hoe was jou vergadering?" Vroeg ze met een glimlach.

Kyra Santegoeds

Kyra voelde zich echt heel blij en ze voelde ook hoe Ryan haar dichterbij trok. Ze moest lachen ze was zo blij. Ze vond het geweldig dat Ryan haar had gevraagd, ze wist gewoon dat hij de ware voor haar was. Ze zoende hem terug en glimlachte om haar sprakeloze vriend. Die alleen maar het zelfde woordje kon zeggen en rood zou worden. Maar daarna ging het doosje open en kon ze de ring bewonderen. Hij was prachtig en ze keek er met grote ogen na. "Hij is echt prachtig," zei ze fluisterend. Daarna keek ze naar Ryan en ze had nog steeds een glimlach om haar mond. Haar ogen gleden weer naar de ring en ze hoorde wat haar vriend zei en ze knikte. "Ja dat zal ik doen." Zei ze en ze drukte een kus op haar lippen. Ze pakte haar mobieltje en drukte het nummer van haar moeder in en legde haar telefoon aan haar oor. Ze was zo opgewonden.

Brendon Nicols

Brendon werd compleet overvallen door wat Fleur hem kwam vertellen. Hij wilde niet dat Stefan zich op zou winden, maar nu kon hij het zijn man moeilijk kwalijk nemen. Zelf was hij ook niet bepaald blij met Fleur op dit moment, ze liet wel een hele grote bom vallen opeens. "Je hebt al roet in het eten gegooid door hier te komen en deze bom te laten vallen." Zei hij tegen Fleur. Hij moest moeite doen om niet zo boos te worden als Stefan. Alleen het was lastig. Hij kende Ron wel, maar hij wist niet eens of het echt zijn zoon was misschien verzon Fleur het wel gewoon. Hij legde een hand op de schouder van Stefan. "Doe alsjeblieft rustig, Stef. Ik wil niet dat je morgen weer helemaal kapot bent." Zei hij zachtjes. Hij was echt compleet verward door dit hele gebeuren. Sinds wanneer had hij een zoon? Het was ook niet eerlijk om dit van hem verborgen te houden. "Je had het gewoon moeten vertellen Fleur en er niet nu opeens mee aan komen zetten." Dat stoorde hem nog het meest.

Isabella Nicols - Santegoeds

Isabella glimlachte naar haar zoon en knikte. Ja, zij wist ook wel dat Kyra ja ging zeggen. Ze zou het raar vinden als haar dochter nee zou zeggen tegen de jongen waar ze al jaren stapelgek op was. "Dat is waar, ik denk ook niet dat ze nee gaat zeggen." Anders zou ze het zielig vinden voor Ryan. Het was een lieve jongen en ze was wel gesteld geraakt op de jongen. Ze knikte, toen Kylian zei wat hij wilde drinken en ze ging naar de keuken. "Kay, jij ook wat drinken?" Vroeg ze, terwijl ze het water in het koffie apparaat aan de kook bracht. Daarna ging haar mobiel af en nam ze op. "Hey lieverd," zei ze met een glimlach. Ze hoorde het hele verhaal en ze glimlachte vrolijk. Haar dochter was verloofd, iets wat ze natuurlijk al had verwacht. "Dat is geweldig lieverd. Hoe vind je de ring?" Ondertussen ging ze vrolijk verder met koffie zetten.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Summernight
Admin

Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   wo nov 25, 2015 7:08 pm

Noa Schilders

"Je bedoelt een chirurg." Noa moest lachen. "Er zijn toch ook dokters die mensen alleen maar beter maken of kindjes. Of juist kindjes op de wereld helpen of dieren beter maken."
Ze keek Sammy even aan. Hij was ook nog veel te jong op te weten wat die wilde worden.
Vroeger wilde ze zelf altijd prinses worden. Maar dat is duidelijk mislukt.
"Oh, die film. Dat is toch die film met die emoties in je hoofd? Leuke film?"
Noa keek stomverbaasd de moeder aan. "Wat?!?" Ze kon de oren haast niet geloven.
"Wat moet die nou weer bij papa? Sorry dat ik het zeg maar hij heeft een nog grotere hekel aan pap dan aan jou." Ze schudde de hoofd. "Of niet om je het tegendeel te bewijzen."

Jason Smit - van den Bosch

Jason keek Alyssa heel onschuldig aan. "Als ik wat van plan ben ga ik het ook echt vertellen. Ughmm. Je komt er nog wel achter." Hij stak plagend zijn tong naar der uit en at rustig verder alsof er niks aan de hand was. Alyssa moest nog maar even geduld hebben, dan zou ze er vroeg of laat vanzelf achter komen wat die van plan was. "Dat scheelt weer. Dan is de dag ook niet zo hectisch." Jason trok een pruillipje. "Ahh, dat is zielig. Goed dat je met hem ging spelen. Dat vond ik altijd zo zielig als iemand alleen zat of speelde. Ik mocht zelf ook nooit meedoen, dus ik begreep hoe die gene zich voelde.
Ik probeerde dan naar die gene toe te gaan en een praatje te maken of samen te spelen."
Jason deed alsof die gaapte. "Doodvermoeiend. Slaapverwekkend. Gewoon saai dus."

Ronald de Koning

Ronald sprong boos op. "Geen kwaad woord over mijn moeder! U weet totaal niet wat er speelt of gespeeld heeft. Ze heeft me wel de eerste jaren alleen opgevoed! Ik zou geen andere of betere moeder willen hebben!" Hij werd terug op de bank getrokken door Fleur. Ronald probeerde te kalmeren.
"Ze wist het zelf niet meneer Nicols. Mijn moeder vergeet een belangrijk detail in het gehele verhaal.
Ze verteld niet dat ze helemaal niet wist wie de vader was. Ze heeft jaren lang gedacht dat het ene Vincent was? O nee Vince. Ze wilt niet over hem vertellen maar ik neem aan dat het geen fijne man was.
Ik heb tot mijn twintigste gedacht dat mijn stiefvader Erwin mijn vader was. Tot ik ziek werd!
Toen kwam de waarheid naar boven. We hebben een DNA test laten doen, mama had van u nog een oud vest waar u haren op zaten. Zo zijn we er pas achter gekomen dat u mijn echte vader bent.
Ik ben alleen naar Korenhof gekomen om u te ontmoeten, maar ik durfde niet.
Ik was bang voor u reactie en jaa.. U reactie is zeer terecht." Ronald schoof ongemakkelijk met zijn voet over de vloer. "We hadden het u willen vertellen, echt! Ik begrijp dat het nu overkomt alsof we komen bedelen. Alsof mijn moeder dit heeft verzonnen. Maar dat is niet zo. Ik had u ook liever in een andere situatie ontmoet."

Sean McBrown

Sean liep Roan achterna die een schop aan de tafel verkocht. Hij negeerde zijn woede-uitbarsting.
"Ro? Roan? Laten we er over praten? In plaats van mij te beschuldigen van iets wat je zelf ook bent."
Dat verbaasde hem nog meer dan het feit dat Roan zo uit zijn plaat gaat. "Liefde over komt je, broertje. Dat heb je niet voor het zeggen. Kijk naar pap en mam. Ze zijn elkaars tegenpolen maar toch houden ze van elkaar. Ik wil geen ruzie om iets waar ik niks aan kan veranderen. Je valt op jongens of meisjes of allebei en daar kies je niet voor." Hij liet Roan maar gaan. Het had waarschijnlijk toch geen zin.
"Ik ga heel snel douchen voor het eten." Hij keek zijn moeder met een dankbare blik aan die Roan met een doodblik juist aankeek.

femmie

Aantal berichten : 209

BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   wo nov 25, 2015 11:59 pm

Ryan LaRosse
Ryan glimlachte. Hij kon nog steeds geen woord uitbrengen, maar dat ging zo ook wel voorbij. Verwachtte hij. Of, nou ja, hoopte hij. Hij was de afgelopen paar dagen al zo gespannen geweest als hij aan dit moment dacht. Het was wel niet helemaal gaan zoals gepland, nog niet een beetje eigenlijk. Het enige wat goed was gegaan, was het boottochtje. Hij nam de twee glazen champagne aan toen Kyra aan het bellen was en wachtte geduldig tot ze klaar was. In die tussentijd kon zijn spanning zakken.

Stefan Bakker Nicols
“Daar is het al te laat voor.” Zei Stefan tegen Brendon. Hij kon het al aan voelen komen. Zijn lijf stond nu al helemaal onder de spanning en dat kon hij nu al niet meer aan. “Nee en totdat jij weet wat ‘er speelt’ of ‘gespeeld heeft’ hier, hoef jij je even niet hiermee te bemoeien.” Viel Stefan naar Ronald uit. De arme jongen kon er niets aan doen, aan alles wat er nu gebeurde niet, maar Stefan zou ze wel het liefst allebei gelijk het huis uit schoppen. “Dat bedoel ik maar. Je weet niet eens of het Vince of Vincent was. Als je niets weet, van de geschiedenis van je moeder, dan moet je je mond houden en de volwassenen dit uit laten praten.” Zei hij, alsof hij tegen een puber sprak. Hij verdraaide de woorden die uitgesproken hadden, nog zonder het zelf te beseffen. “Wij hadden je liever vanaf baby gekend of helemaal niet.” Gaf hij een sneer naar Ronald, die hij eigenlijk op Fleur gericht had. Alles wat hij zei was op Fleur gericht, ook al kreeg Ronald het over zich heen.

Sammy Schilders
“Ja, nou, een chirurg is ook een dokter.” Zei Sammy wijs, en het was ook zo. “Dan wil ik liever dieren helpen. Die zijn veel liever dan mensen. Kijk maar naar Muffin en Cupcake. Die zijn veel vrolijker dan dat iemand bij ons is.” Zei hij. Hij knikte afwezig toen Noa het over de emoties had die in de film voorkwamen, aangezien hij de film alweer druk aan het volgen was. “Daan en Nigel denken me allebei een hak te zetten hierdoor, maar het komt wel goed. Het botert helemaal niet tussen hen.”

Roan McBrown
“Ben je doof ofzo? Ik beschuldig jou niet om onze ziekte. Ik beschuldig jou om MET WIE je omgaat!” Snauwde hij. Roan moest haast kotsen om Seans zweverige uitspraken. Die had het echt goed te pakken. Alleen zijn broertje leek nog steeds niet te begrijpen waar het precies om ging. “Het gaat er niet om dat je jongens date, slome lul. Het gaat erom dat je ZO’N BLAUWE KOEKWOUS HEBT UITGEKOZEN!” Hij keek kwaad Sean achterna die ging douche. Daarna keek hij naar zijn moeder die hem niet al te vrolijk aankeek. “Wat kijk jij nou, mens.” Snauwde hij. Kwaad stampte Roan naar boven toe en sloeg de deur met een klap achter zich dicht. Hij ging op zijn bed liggen en haalde een sigaret uit zijn zak die hij vervolgens aanstak. Daarna haalde hij zijn tablet tevoorschijn. Hij had het uitgesproken, dus nu was het officieel. Hij had echt de behoefte om zich wat mannelijker te voelen. Hij nam nog een haal van zijn sigaret en ging op zoek naar motors. Ook al wisten zijn ouders niet dat hij zijn rijbewijs al lag gehaald had van de motor. Dan zouden ze vragen gaan stellen hoe hij dat geld bij elkaar had gekregen, en dat was niet gemakkelijk uitleggen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Roxy*

Aantal berichten : 197
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   di dec 01, 2015 10:29 pm

Alyssa Nicols

Alyssa keek naar Jason die rustig verder at nadat hij had gezegd dat hij het haar wel zou vertellen als hij echt wat van plan was. "Gemeen hoor, mij nieuwsgierig maken en daarna niks zeggen." Ze glimlachte en nam een hap. Ze was in ieder geval blij dat ze weer normaal met elkaar konden praten. Haar ogen gleden naar al het eten dat op de tafel stond. "Waarom heb je zoveel meegenomen?" Vroeg ze. Dat gingen ze toch nooit allemaal opeten met zijn tweeën. Het leek wel een feest voor een hele hoop mensen. "Ja het was ook heel zielig, maar ik heb bij hem gezeten. Daarna heb ik hem meegenomen naar een groepje kindjes en hij werd al gauw in de groep opgenomen. Nu zal hij niet snel eenzaam meer zijn." Dat had ze zo schattig gevonden. Gelukkig was alles wel goed gekomen. Ze hoorde wat hij zei over zijn zakenafspraak. "Arme jongen, misschien zo een filmpje kijken om de saaiheid weg te werken." Zei ze met een lichte glimlach tegen hem. Dat leek haar het beste en ze wilde gewoon iets leuks met hem doen.

Kyra Santegoeds

Kyra hoorde de vraag van haar moeder en haar ogen vielen weer op de ring en ze glimlachte. Ze zag dat Ryan twee glazen champagne vast had om het te vieren en ze wilde eigenlijk al weer ophangen. "Ik vind hem prachtig," zei ze tegen haar moeder. Ze snapte nu waarom Ryan af en toe zo gespannen was geweest deze week. "Ik ga ik bel je morgen nog wel even." Ze wachtte tot haar moeder gedag had gezegd en daarna hing ze op. Ze keek naar haar vriend die nog steeds niet heel veel had gezegd. Ze glimlachte en keek weer naar hem. "Heb je je tong al terug gevonden?" Vroeg ze plagend aan hem. Daarna drukte ze een kus op zijn wang. "Ik vroeg mij al af waarom je af en toe zo gespannen was deze week, maar dat was dus hierom." Ze keek hem aan. Ze vond het echt geweldig om nu verloofd te zijn met haar vriend.

Brendon Nicols

Brendon keek naar Stefan die wel heel erg te keer ging tegen de jongen. Al was het waarschijnlijk tegen Fleur bedoeld. Hij keek naar Ronald die het uit probeerde te leggen en hij beet op zijn lip. Alleen bij Stefans laatste sneer keek hij even waarschuwend naar zijn man. "Dat gaat een beetje te ver, Stef." Dat hoorde iemand niet te zeggen tegen een kind van iemand anders. Hij zuchtte even dit was lastig. Hij kende deze jongen niet eens en nou vroegen ze hem om iets waar hij echt over na moest denken. "Dit is erg lastig voor mij om te bevatten op dit moment." Zei hij, terwijl hij op een stoel neer plofte. Hij wist ook wel dat Fleur hem dit niet expres had onthouden en dat ze wilde dat hij gelukkig zou worden met Stefan. "Ik wil tijd om hier over na te denken," zei hij tegen Fleur die hier nogal met de deur in huis was gevallen. En hij kon het nu nog niet bevatten.

Isabella Nicols - Santegoeds

Isabella glimlachte, terwijl ze de koffie in drie bekers stond. "Veel plezier liefje, geniet er van." Ze legde haar mobiel weer op het aanrecht en glimlachte vrolijk. Ze legde wat koekjes op een bord en daarna zette ze alles op een dienblad en liep ze de kamer in waar ze het op tafel zette. "Nou ze heeft ja gezegd, zoals ik al had verwacht. Ik denk dat het voor niemand echt als een verrassing komt." Ze ging zelf zitten en pakte haar eigen kop koffie en vond het leuk voor haar dochter. "Ze heeft weer vrij snel opgehangen, maar dat is logisch," zei ze, terwijl ze een slok nam van haar hete koffie. "Hoe gaat het op je werk, Kylian?" Vroeg ze daarna aan haar zoon.

Nathan McBrown

Nathan kwam thuis en het eerste wat hij hoorde was geschreeuw. Roan kwam boos voorbij gestormd en hij hoorde de slaapkamer deur dicht gaan. Hij zuchtte lichtjes. Waar was hij nu weer in beland? Oké het ging over dat Sean waarschijnlijk een agent aan het daten was. Dat had hij nog net opgevangen door dat geschreeuw. Hij zuchtte lichtjes en keek even naar boven. Hij liep naar binnen en zette zijn tas neer. "Ik ga wel even naar hem toe," zei hij tegen Elise. Hij wist dat het nu waarschijnlijk niet handig was als Elise naar boven ging. Hij liep de kamer weer uit en de trap op en bleef bij de kamer van Roan staan. Het leek hem verstandig om eerst aan te kloppen en te vragen of hij binnen mocht komen. Hij voelde dat hij nu voorzichtig moest zijn. Hij klopte op de deur. "Roan, mag ik binnen komen?" Vroeg hij, terwijl hij op antwoordt wachtte.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Summernight
Admin

Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   wo dec 02, 2015 6:19 pm

Noa Schilders

Noa schudde grijzend de hoofd. "Oke, daar heb je gelijk in." Ze keek Sammy beledigd aan. "Na, lekker dan! Dus wij zijn geen leuk gezelschap genoeg. Pff!" Ze probeerde verder nog een gesprek met Sammy te voeren maar die was te verdiept in zijn film. Noa nam een slok van de thee en keek de moeder bedachtzaam aan. "Ik weet het niet hoor mam. Dat het niet botert tussen die twee hoef je mij niet te vertellen maar ze zijn beide ook zo koppig als een ezel. Die kom en niet zomaar terug.
En hoe wilt Nigel dat doen met school? Ik weet niet waar papa woont hoor. Opa en oma wonen hier twee uur rijden vandaan. Moet ik met pa praten?"

Jason Smit - van den Bosch

Jason haalde zijn schouders op en at rustig verder. "Anders is het geen verrassing meer.", mompelde die met volle mond. Hij keek er met pret oogjes aan. Alleen maar goed dat Alyssa nieuwsgierig begon te worden. Dan was de verassing alleen maar leuker. "Omdat ik verga van de honger. Ik heb vandaag niet veel gegeten. Wat overblijft kunnen we altijd nog later opwarmen of morgen." Jason luisterde aandachtig naar Alyssa. "Ahh, gelukkig maar. Kindjes horen niet alleen te spelen hoe klein ze ook zijn."
Jason knikte. "Is goed, maar ik ga wel eerst heel snel douchen. Ik stink een uur in de wind. Laat de afwas maar staan, dat doe ik daarna wel.'

Elise Bakker

Elise liet Roan maar razen. Het had geen zin om nu iets te zeggen. Het probleem zou alleen maar groter worden. Ze keek beide zoons na die naar boven waren vertrokken. Als Roan Sean maar liet gaan die snel zou gaan douchen voor het eten. Ze zag dat Nathan inmiddels thuis was. Ze wilde niet weten hoeveel de man had meegekregen van het spektakel. "Ook welkom thuis." Ze haalde de handen door het haar. "Je doet je best maar. Ik bemoei me er niet meer mee. Sean is douchen als je die ook wilt spreken. Sean was als de dood om uit de kast te komen dus laat hem weten dat je hem steunt.
Ik ga maar koken, we eten macaroni. Dan zie ik wel of ze mee-eten."

Fleur de Koning

Fleur stond op en keek de zoon even aan. Vervolgens ging de blik naar Brendon. Stefan gunde ze geen blik waardig. Hij reageerde zich af op Ronald terwijl Ron hier buiten zou moeten staan. Hij had er ook niet voor gekozen om ziek te worden en zijn vader al die jaren niet gekend te hebben. Dat was haar fout! En dat moest ze nu zelf recht zetten. Zonder de bemoeienis van Stefan. Dit was iets tussen haar en Brendon en eventueel Ron. "Het lijkt me beter dat wij nu maar gaan, voor het uit de hand loopt. Dan kan je het laten bezinken. We begrijpen dat het veel is in een keer." Ze haalde een visitekaartje uit me tas en krabbelde er nog wat bij. "Mijn gegevens en het 06-nummer van Ronald staat op de achterkant. Je kunt ons altijd bellen en de deur staat voor je open. Ik begrijp dat je vragen hebt die je beantwoord wilt hebben en daar wil ik je graag een antwoord op geven. Misschien kunnen we later de week afspreken en er rustig over praten." Ze richtte zich expres op Brendon. Het ging hem inmiddels aan wat er speelde. Ze gaf Brendon het kaartje. "Sorry dat we jullie avond hebben gestoord. Nog een fijne avond."

Laatst aangepast door Summernight op di jul 05, 2016 1:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://summernight.friendhood.net
femmie

Aantal berichten : 209

BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   do dec 03, 2015 12:57 am

Ryan LaRosse
Ryan glimlachte toen hij Kyra tegen haar moeder hoorde zeggen dat ze de ring zo mooi vond. Zou hij haar moeten zeggen dat haar moeder hem mee uitgezocht had? Of zou dat alleen maar verkeerd overkomen? Hij zou het nu in ieder geval nog niet zeggen. “Ja, ondertussen heb ik hem al terug.” Zei hij met een glimlach en gaf een glas aan Kyra. “Jep, ik maakte me helemaal geen zorgen om morgen. Want dat komt wel goed.” Zei hij met een glimlach. “Zullen we drinken? Op ons?” vroeg hij, terwijl hij zijn glas hief.

Kylian Santegoeds
“En wat zei ze?” vroeg Kylian, zodra zijn moeder de telefoon neerlegde. Hij glimlachte. “Oh, dat is fijn om te horen.” Zei hij. Maar inderdaad, zoals ze al hadden verwacht. Het zou heel raar zijn geweest als Kyra hem afgewezen had. Hij was überhaupt benieuwd geweest wat er dan had kunnen gebeuren. Dan zou het meteen over zijn geweest? “Oh, wel goed. Er gebeurt nooit veel speciaals.” Zei hij en haalde zijn schouders op. Tja, dat kreeg je ervan als je op de administratie van het ziekenhuis werkte.

Roan McBrown
Roan swipete langs een mooie en best goedkope motor. Niet te groot, niet overdreven en mooi felrood. Er zat nog net geen sticker van de brandweer op. Hij was perfect! Roan bood er gelijk op. Hij had het bericht nog niet verzonden of hij hoorde zijn vader op de deur kloppen. Hij opende snel een spel op zijn tablet zodat het leek alsof hij dat aan het doen was geweest. Hij gooide de sigaret achter zich het raam uit, nadat hij nog een flinke haal genomen had natuurlijk. “Binnen.” Zei hij en keek naar de deur, wachtend tot zijn vader binnen zou komen. Hij hoorde de deur open gaan, terwijl hij vanuit zijn ooghoek zijn sigaret op de grond zag liggen. Het raam had helemaal niet open gestaan.

Kim Jacobsen
“Oh nou, dat zullen we nog wel eens zien. Ik heb Stefan nog als back-up. Die kan hem op school bijhouden zodat ik nog steeds weet hoe het daar gaat. En ik hoopte dat Nina en jij het niet zo erg zouden vinden om af en toe eens bij je vader op bezoek te gaan.” Zei ze. “Je vader woont namelijk even ver van school af, maar dan net aan de andere kant.” Zei ze. Dus het bleef gewoon makkelijk. Het was nog geen kwartier rijden met de auto naar Daan. Ze kon haar zoon gewoon controleren. En als het echt uit de hand liep, dan kon ze altijd nog ingrijpen. “Praten met je vader helpt niet. Hij heeft nooit geluisterd.”
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   

Terug naar boven Go down

Voor Altijd & Eeuwig
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opening Halloweenparty! [open voor iedereen]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum