Summernight

Summernight

IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Roxy*

Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 26

BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    ma jun 20, 2016 8:25 pm

Madelief Zevenberg

Het was voor haar de eerste keer dat ze deze show zag en ze vond het eigenlijk best leuk om naar te kijken. Niet dat ze dit ook daadwerkelijk aan Sammy ging vertellen, aangezien die het blijkbaar dierenmishandeling vond. "Ik vind dat reuze meevallen, ze mishandelen die paarden niet." Ze reden er toch gewoon op? Al was ze nou ook weer niet een expert in paardrijden, dus ze wist niet wanneer zo'n beest mishandeld werd. Gelukkig ging Joël al achter Dex aan en had zij het gevoel dat ze beter konden blijven zitten. Dit moest de vader maar oplossen, al wist ze niet dat zij ook een verdachte van Dex was. "Door wie zou het geluid gehackt zijn denk je?" Vroeg ze nieuwsgierig aan de oom van Lily en Lucy. Het moest wel iemand van hun groepje zijn, het leek haar sterk dat iemand anders een opname had van Dex die zong onder de douche.

Kyra Santegoeds - Larosse

Kyra voelde de voorzichtige kus op haar wang en ze keek haar man even aan. "Ryan, ik ben niet van glas." Zei ze met een zucht. Ze hield heel veel van hem, maar soms was hij echt te bezorgd. Toen ze zwanger was van Allison vooral in haar laatste maanden had ze bijna helemaal niets meer mogen doen. Ergens was dat ook niet zo raar, hun eerste kindje hadden ze verloren vanwege de stress die op dat moment op haar lichaam had gestaan. Ze voelde hoe hij haar hand vastpakte en ze kneep er zachtjes in. "Dat is goed, ik moet nog wel even blijven zitten." Ze voelde zich nog steeds niet helemaal top en ze snapte gewoon niet waar het vandaan kwam. Ze keek even naar hun dochter, ja die zou wel hier kunnen blijven. Maar toch zou het minder leuk worden voor haar. "Dat weet ik, maar ik denk dat ik deze dag wel uit kan zitten. Desnoods ga ik alleen nog maar in de rustige attracties." Zei ze met een glimlach tegen hem om hem wat gerust te stellen. Ze glimlachte, toen ze hoorde wat Ryan er over zei. "Dat is niet aardig," zei ze met een grijns en ze gaf hem een klapje tegen zijn schouder. Al moest ze hem wel gelijk geven, het was inderdaad niet echt zuiver.

Nathan McBrown

Nathan glimlachte. "Ja, dat kunnen we ook altijd nog doen." Al had hij nu meer zin in pizza, waar hij weer wat energie van zou krijgen. Hij hoorde Elise zeggen dat ze hem wel zou helpen, omdat ze anders in slaap zou vallen. "Dat maakt toch ook niet uit voor een keertje," zei hij met een grijns, terwijl hij de pizza uit de vriezer trok. Hij hoorde wat ze vroeg en glimlachte, ze hadden eindelijk een moment voor hen zelf. "Ja, wat koffie is goed." zei hij toen hij de keuken weer in kwam lopen en met de oven begon te rommelen om hem op te laten warmen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
femmie

Aantal berichten : 209

BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    do jun 23, 2016 10:23 pm

Roan McBrown
Roan snoof. “Ja, dat mag ze zeker. Zolang het ons niet te veel geld kost.” Zei hij. Het maakte Roan ook helemaal niet uit, maar wat hij over de kosten zei, meende hij dan weer wel. Roan ergerde zich aan de trotste blik van Robin. Zijn vriend had duidelijk geen idee hoe moeilijk het was om van sigaretten af te blijven. Hij probeerde zijn irritatie alleen niet te laten merken. De irritatie was later alleen opnieuw te merken toen Robin door ging over het sporten van Kyun. “Dat zien we wel als ze groot genoeg is. Ze gaat in het begin sowieso op een teamsport.” Snauwde hij de jongen af.

Jens de Ruijter
Jens grijnsde om de reactie van zijn familie en moest al helemaal de moeite doen om zijn lachen in te houden toen Dex weg stormde. Moest de jongen hem maar niet lastig vallen! Hij had het helemaal aan zichzelf te danken. Snel zette hij het geluid uit. Overal hoorde hij geroezemoes. Jens keek grijnzend om zich heen naar zijn familie. “Ik wist niet dat we een zanger in de familie hadden.” Zei hij lachend. Aan zijn mobiel was niets meer te zien, daar had hij wel voor gezorgd. Zou iemand van zijn familie in de gaten hebben gehad dat hij het was?

Joël de Ruijter
Zodra Joël buiten bij Dex was gekomen, rook hij dat de jongen iets gerookt moest hebben. Het viel hem ook alleen maar op, doordat hij van andere gehoord had dat Dex rookte. Daar ging het nu alleen niet om en daarom besloot Joël dat voorlopig te negeren. Joël klemde zijn kaken op elkaar bij het brutale antwoord van zijn zoon. Na het gesnauw van zijn zoon over dat hij naar huis toe wilde, wilde hij toch zeggen dat hij het beter anders had kunnen aanpakken. Dat hij er beter net zo hard mee om had kunnen lachen. Hij wist zeker dat hij dat nog rustig had kunnen doen, ook al irriteerde hij zich zo. Maar nu nog een brutale actie van zijn zoon volgde, kon hij zich niet inhouden en trok zijn zoon overeind. “Met zo’n instelling kun je ook verwachten dat iemand ooit eens zoiets aan zou doen. Met je getreiter en gepest. Je gaat nu gewoon mee naar binnen, of je wilt of niet en blijft gewoon zitten en kijken.” Siste Joël naar zijn zoon toe, terwijl hij met een sterke greep om de bovenarm van Dex de jongen mee terug nam naar de anderen.

Sammy McBrown
“Oh nee, dat doen ze ook niet.” Zei Sammy sarcastisch. “Ze spuiten echt geen vuur en water om de arme beesten heen, ze doen er geen kunstjes op en ze laten ze al helemaal niet rondlopen tussen die herrie.” Vervolgde hij zijn sarcastische toon. “Enig idee wat de paarden allemaal hebben moeten meemaken om er zo rustig onder te blijven?” Even leek het erop dat ze de show helemaal stil zouden zetten. Misschien zouden de paarden wel een dag vrij krijgen. Maar toen het geluid weer normaal was, werd er omgeroepen dat de show over een paar minuten een doorstart zou maken. Sammy haalde zijn schouders op. “Geen idee. Ik zou het in ieder geval niet kunnen. Iemand enig idee?” vroeg Sammy, waarna hij om keek naar de anderen. “Het zou haast iemand van hun thuis moeten zijn.”

Ryan LaRosse
Ryan glimlachte naar Kyra, toen ze zei dat ze niet van glas was. “Dat weet ik, maar ik wil gewoon dat je je op je gemak voelt.” Zei hij. Nee, Kyra zou geen stress mogen voelen. Nu niet en nooit niet. Als hij het had kunnen doen, had hij alles van Kyra overgenomen op het moment, maar dat was natuurlijk onmogelijk. “Je moet het meteen aangeven als het niet meer gaat.” Zei Ryan tegen Kyra. Hij zou er dan gelijk voor zorgen dat Kyra kon gaan zitten, naar huis kon en ergens kon gaan liggen. “Misschien was het niet aardig, maar het was wel de waarheid.” Zei hij grijnzend.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Summernight
Admin

Aantal berichten : 258
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 23

BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    zo jun 26, 2016 2:40 pm

Elise McBrown - Bakker

Elise knikte. Ze zette het koffieapparaat aan en haalde twee kopjes uit de kast. "Welke smaak wil je hebben?' Ze probeerde een gaap te onderdrukken. Ze hoorde Nathan zeggen dat het niet erg was als ze in slaap zou vallen. "Weet ik! Maar dan slaap ik vanavond niet en lig ik de hele nacht wakker."
Ze ging verder met koffie zetten. "Kieran en Manu zijn schatten van kinderen maar ik ben ergens toch wel blij als Sean en Mike terug zijn. Ze vreten energie voor tien!"

Elliott Smit

Elliott zat vol bewondering naar de show te kijken en was eigenlijk daardoor een beetje in gedachten gezonken. Hij keek dan ook verbaasd op toen het geluid werd veranderd en blijkbaar zijn neefje Dex door de spiekers klonk. Hij had medelijden met Dex. Hij wist zelf hoe het was om gepest te worden en ten schande te worden gezet. Hij wist dat Dex meestal de pestkop was, maar dit verdiende niemand.
Hij lachte dan ook niet mee met de rest. Tuurlijk, was het grappig. Maar je kon ook te vergaan, vond die.
Elliott trok zijn star wars shirt recht en tikte zijn moeder op de schouder. "Mam, ik moet naar de wc.", zei die met een zuur gezicht omdat die toch wel echt hoge noot begon te krijgen.

Noa de Ruyter - Schilders

Noa keek de jongste zoon streng aan. "Jens, klaar nu! Nu is het mooi geweest." Ook Lilly kreeg een boze blik die nog steeds niet bij kwam van het lachen. "Het was grappig, dat geef ik toe. Maar nu is het mooi geweest. Jullie zouden het ook niet leuk hebben gevonden. En nee ik praat het gedrag van Dex niet goed." Ze haalde een hand door de haar en sloeg een zucht. "Kijk, nou maar naar de show. Die is immers namelijk weer begonnen. Je vader en Dex zullen zo wel weer terug zijn."
Ze rommelde in de tas met drinken. "Iemand wat te drinken?', vroeg ze om de sfeer weer de goede richting in te krijgen.

Dex de Ruyter

Dex keek ze vader kwaad aan en schreeuwde: "Eikel! Je doet me pijn! Laat me los! Verdomme!"
Hij spartelde als een vis op het droge tegen en probeerde met alle macht los te komen.
"Help! Help! Die man probeert me te ontvoeren! Bel de politie! Help me toch!" Mensen bleven staan en keken, beter gezegd staarde hun aan. Dex probeerde nog harder om los te komen en probeerde zijn vader te schoppen. "Laat me los, eikel! Ik ga niet mee!" Hij keek ze vader vuil aan. "Als mama hoort wat je hebt gedaan dan doet ze je wat! Denk maar niet dat je hier mee weg komt."

Roxy*

BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    wo jun 29, 2016 12:16 am

Madelief Zevenberg

Madelief wist eigenlijk niets over paarden, de beesten boeide haar totaal niet en ze vond dat ze stonken. Alleen ze was hier wel tegen een dierenarts aan het praten. "Waarschijnlijk heel lang trainen, er is niets mis met dieren op een bepaalde manier trainen. Zo lang ze het maar niet op een pijnlijke manier doen." Honden werden tenslotte ook getraind om hun baasje te gehoorzamen. Het zelfde gold voor paarden waarschijnlijk. De enige dieren die je niet kon trainen waren katten, die deden gewoon wat ze wilden. Daarna ging het over Dex, ze kende dat joch bijna niet. Ze wist alleen dat hij af en toe niet echt aardig was. "Ja, het moet bijna wel iemand bij hem thuis zijn. Wie krijgt er anders een opname van iemand onder de douche." Dat kon alleen maar bij de jongen thuis opgenomen zijn. Alleen meer hoefde ze er ook niet over te zeggen, aangezien Dex al zo van streek leek te zijn over dit hele gebeuren.

Nathan McBrown

Nathan keek naar Elise die een gaap probeerde te onderdrukken, terwijl ze vroeg welke smaak hij wilde. "Capuchino is goed." Dat vond hij altijd wel lekker om te drinken. Hij maakte ondertussen de pizza open en legde deze klaar om in de oven te doen als de oven warm was. Hij knikte even, toen hij hoorde wat ze zei. "Dat is ook weer waar, nou probeer dan maar wakker te blijven. Wij gaan gewoon ook niet te laat slapen." Ze zouden sowieso niet laat kunnen gaan slapen die kleine etters hadden hun uitgeput. Hij glimlachte dan ook bij het volgende wat Elise zei. "Ja, daar zou ik ook wel blij mee zijn. Dan hebben we weer wat tijd voor ons zelf." Zei hij met een glimlach. Hoewel hij zijn kleinkinderen echt super lief vond, soms werd het wel een beetje te veel.

Kyra glimlachte naar Ryan, soms vond ze het wel fijn dat hij zo bezorgd om haar was. "Dat weet ik," zei ze dan ook tegen hem. En op dit moment voelde ze zich niet op haar gemak, maar ze verwachtte dat het zo wel over zou gaan. Ze nam nog een slokje water en nog één en ze voelde de misselijkheid al wat weg ebben. "Dan zal ik dat zeker aangeven, ik ga mijzelf niet pushen," zei ze tegen hem. Ze had lang geleden al geleerd dat dat echt nare gevolgen kon hebben. Ze gaf hem nog een duwtje, toen hij zei dat het grappig was en schudde haar hoofd, maar zelf moest ze moeite doen om ook niet te lachen. Al hield ze het nog aardig in, vooral toen Noa begon met dat het nu wel genoeg was geweest. "Pap, waarom was Dex net te horen?" Hoorde ze Allison vragen. Ze grinnikte even en nam nog een slok van het water.

Alyssa Nicols - Smit

Alyssa rolde bijna met haar ogen, toen ze Dex uit de speakers hoorde komen in plaats van de muziek van het stuk. Gelukkig ging het stuk al snel weer verder, maar toen werd ze door Elliot op aan getikt. Ze keek naar haar zoon die zei dat hij naar de wc moest. "Wil je dat ik mee loop? Of ga je alleen?" Het maakte haar niets uit, als hij wilde dat ze mee liep dan deed ze dat en anders zou ze hier blijven zitten. Het maakte haar niet uit, het stuk interesseerde haar niet zo heel erg.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
femmie

BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    wo jul 20, 2016 11:21 pm

Jens de Ruijter
Jens keek zijn moeder boos aan en sloeg zijn armen over elkaar. “Dat is ook niet eerlijk. Moeders horen geen lievelingetjes te hebben.” Mopperde Jens. Dex was altijd de pestkop. De jongen zat altijd wel iemand te treiteren. Ja, hij kreeg wel af en toe op zijn kop, maar hij hield nooit eens op! Nu deed Jens eens een keer iets en dan was het al zo snel dat het niet grappig was. Wist hij ook eens hoe dat het kwam dat Dex zo’n verwend akelig jochie was geworden. Nee, het was niet eerlijk dat Jens nu op zijn kop kreeg omdat hij Dex aan het uitlachen was, terwijl Dex en zijn vrienden hem vaak genoeg voor schut zette. Wat een rotdag. Het was nog wel zo leuk begonnen! Jens negeerde de vraag van zijn moeder of iemand wat drinken lustte.

Joël de Ruijter
Joël grijnsde binnensmonds toen Dex om de politie begon te roepen. Ha! Die zouden toch niets doen, aangezien hij de chef was binnen zijn departement. Bijna alle andere agenten zouden naar hem moeten luisteren. “Prima, vertel je moeder maar wat voor een onuitstaanbare jongen jij voortaan geworden bent. Als ik de verhalen mag geloven ben je de grootste pestkop die op school rondloopt. Maar als er jou wat word gedaan, sta je er bijna bij te janken als een klein kindje. Vervolgens ook nog eens een grote mond tegen mij en dat terwijl ik alleen wilde laten merken dat ik met je meevoel. Jij moet nodig eens manieren leren, anders gaat het je nog eens echt in de problemen brengen.” Siste hij naar zijn zoon toe, terwijl hij hem mee trok naar Ravelijn. De show zelf was ondertussen weer begonnen.

Sammy McBrown
Sammy schudde verwoed zijn hoofd, terwijl hij keek hoe de beestjes dit maal rond een bewegende draak met herrie en vuur heen galoppeerden. De beestjes raakte er nu misschien niet gestrest meer van, maar tijdens hun training wel, dat wist hij zeker. “Stel jij zit in je laatste examenweek en moet al je examens slagen met een voldoende. De lesstof is moeilijk en je krijgt het maar niet in je hoofd. Dat is nog niet eens de helft van de stress die zij voelen als ze met dit soort taferelen in aanraking worden gebracht. Zoiets moet je niet forceren op een dier!” Sammy bleef bij zijn standpunt, dit was pure dierenmishandeling. Sammy vergat de hele discussie over Dex, doordat de paarden weer aan het galopperen waren en dit keer wel erg dicht bij het vuur kwamen. “Je zou toch ook niet willen dat eeh- je nieuwe hondje door zoveel stress heen zou gaan om andere een plezier te doen?” vroeg hij. Gelukkig werd Sammy opnieuw afgeleid, dit keer doordat hij Elliott aan zijn moeder hoorde zeggen dat hij naar de wc moest. “Ik wil ook wel meelopen. Ik heb hier toch genoeg van.” Zei hij.

Ryan LaRosse
Ryan glimlachte naar Kyra, toen zij zei het aan te geven als het echt niet meer ging. Als het aan Ryan lag, had hij haar nu nog mee naar huis genomen. Hij voelde het duwtje dat Kyra gaf toen hij nog een opmerking maakte over Dex. “Wat!” zei hij lachend, terwijl hij zag dat Kyra stiekem ook moest lachen. Ryan keek op naar zijn dochter, toen die vroeg waarom ze Dex net zo duidelijk konden horen. “Iemand moet de bandjes hebben verwisseld of op een andere manier het geluid hebben kunnen veranderen.” Zei hij bedenkelijk. Eigenlijk wist hij niet precies hoe het gebeurd had kunnen zijn. Hacken kon altijd, maar de Efteling zou daar goed genoeg tegen beschermd zijn toch?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Summernight
Admin

BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    vr aug 12, 2016 9:27 pm

Elise McBrown - Bakker

Elise knikte. "Komt voor de bakker." Ze zocht de cupjes van de capuchino en zette het apparaat aan. Zelf besloot ze voor een latte caramel te gaan. Ze wachtte iets wat ongeduldig op de koffie terwijl ze de slaap probeerde te onderdrukken en naar Nathan luisterde. "Ik was ook niet van plan het laat te maken. Me ogen vallen dicht." Ze knikte op bij het horen van zijn laatste woorden. "We zijn gewoon te oud om de hele dag achter ze aan te rennen. Hoe lief, klein en onschuldig ze ook zijn. Echter hoop ik dat de jongste onschuld door slaapt vannacht. Gisteravond werd die 3x wakker." Een lichte zucht ontsnapte uit de mond.
Ze haalde de koffie van Nathan onder het apparaat vandaan en gaf deze hem aan. "Uw koffie!"
Vervolgens zette ze haar eigen koffie.

Elliott Smit

Elliott keek vol bewondering naar het spektakel, maar zijn blaas stond nu toch echt op knappen.
Hij had ook gewoon met Lilly en Dex mee moeten gaan toen hun naar het toilet gingen.
Nu zou die een deel van de show missen. Toch had die zijn moeder aangetikt en gemeld dat die naar de wc moest. Elliott dacht na over de woorden van zijn moeder. "Liever wel. Ik weet niet waar de wc is en straks verdwaal ik nog. Ik loop altijd verkeerd." Net toen die uitgesproken was bood zijn oom Sammy aan om met hem mee te gaan. "Oom Sammy loopt blijkbaar al mee."

Noa de Ruyter - Schilders

Noa keek Jens boos aan. Zijn opmerking was totaal niet terecht. "Ik trek niemand voor. Als Dex zoiets bij jou zou doen, zou je ook boos worden en het niet leuk vinden. Dus dan moet je het ook niet bij een ander doen." Ze keek de zoon streng aan. Of die het er nou mee eens was of niet.
Ze stond op om te kijken waar Joel en Dex bleven. "Ik ga kijken waar Joel en Dex blijven. Het duurt iets te lang naar mijn mening. Willen jullie op de meiden en Jens letten?" Ze keek de familie dankbaar aan en liep toen rustig naar beneden richting de uitgang. Halve wegen kwam ze Joel tegen die Dex meesleurde.'Alles oke?!?", vroeg ze bezorgd.

Dex de Ruyter

Dex bleef zich stevig verzetten. Hij zou zich niet zomaar overgeven aan zijn vader. Nooit!
Hij draaide, sloeg en schopte maar zonder succes. Met een half oor luisterde die naar de onzin die zijn vader over hem uitkraamde. (volgens hem) Dex proestte het uit van het lachen. "Whaha, wie heeft je die onzin wijs gemaakt. Jens zeker?!!? Jens liegt alleen maar om mij zwart te maken. Er is geen woord van waar. Misschien moet je eerst eens je bronnen checken, meneer de agent."
Hij keek ze vader aan met een blik, als blikken konden doden dan was Joel er nu geweest.
Hij had totaal geen zin om terug naar Ravelijn te keren. Komen ze halve wegen ze moeder ook nog tegen. Fijn! Kwam dat men zich er ook nog eens mee bemoeien.
Hij had totaal geen zin om terug te keren

Roxy*

BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    wo aug 24, 2016 9:36 pm

Madelief Zevenberg

Madelief keek even naar Sammy die weer een hele preek liet te geven alsof ze een vijfjarig kind was. Maar die had ze eigenlijk helemaal niet nodig, paarden werden hier goed voor getraind en het was gewoon voor vermaak om naar te kijken. "Goed ik moet toegeven dat het stressvol is, maar ik neem aan dat ze hier verschillende paarden voor hebben en dat ze het allemaal maar één keer per dag hoeven te doen. Tenminste zo zou ik het doen," zei ze met een kleine frons. Als het steeds dezelfde paarden waren, moest ze toegeven dat ze het wel zielig vond dat ze steeds hetzelfde door moest maken. Ze keek naar Sammy, toen hij het over haar hondje Ginger had. "Nee, dat zou ik niet willen." Ze schudde haar hoofd. Nee, Ginger mocht niet te veel stress hebben. Maar dat zou ook niet gebeuren als het aan haar lag.

Nathan McBrown

Nathan keek naar de oven die nog steeds aan het opwarmen was en glimlachte. Gewoon een simpele pizza was wel makkelijk. Hij had niet zo veel zin om te koken, dus een pizza was altijd wel welkom om in huis te hebben. "Ja laten we maar hopen dat hij dit keer gewoon doorslaapt, dat zou fijner zijn. De hele nacht daardoor opblijven is vervelend," eigenlijk waren ze er ook te oud voor. Maar om Sean wat privé tijd te geven konden ze dit wel doen. Hij pakte de koffie aan die Elise hem gaf. "Dank je wel," zei hij met een glimlach. Daarna piepte de oven om aan te geven dat hij warm was. Hij zette de pizza er in en zette die op twaalf minuten en daarna was het wachten op de pizza. "De pizza is ook zo klaar," zei hij met een glimlach tegen haar en dan konden ze even gaan zitten.

Kyra schudde haar hoofd alleen en drukte daarna een kus op de mond van haar man. Ze hield echt heel veel van Ryan en was blij dat ze uiteindelijk met hem getrouwd was. "Mam," hoorde ze haar dochter een beetje zeurderig zeggen en ze glimlachte alleen. Waarna ze zich weer naar de uitvoering draaide. Ze voelde zich al een stukje beter en nadat dit was afgelopen, kon ze vast wel weer lopen, maar ze ging niet meer in wilde attracties. "Maar dat mag je toch niet doen, pap. Zo verpesten ze alles voor iedereen." Hoorde ze haar dochter tegen haar man zeggen en ze fronste lichtjes. Dat was op zich wel zo, iedereen kwam hier om naar het stuk te kijken en niet om naar Dex onder de douche te luisteren. Een klein glimlachje verscheen weer op haar gezicht, ze had het best grappig gevonden.

Alyssa Nicols - Smit

Alyssa keek naar haar zoon en wachtte op antwoordt. Ze glimlachte, toen hij aan gaf dat hij liever wel had dat ze mee liep. "Dat is waar, dan kan er inderdaad beter iemand mee lopen." Ze wilde haar zoon niet kwijt raken in dit grote park. Haar ogen gleden even naar Sammy die voorstelde om mee te gaan en ze glimlachte even naar hem. "Weet je het zeker, Sammy?" Vroeg ze, want zelf vond ze het ook niet erg om mee te lopen. Het maakte haar niet uit of ze dit miste, ze had het al een keer gezien.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
femmie

BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    za sep 17, 2016 10:30 pm

Jens de Ruyter
“Ik heb helemaal niks gedaan! En je zegt er niks van als Dex een keer wat doet! Want iedere keer stuur je mij weg als ik vertel wat Dex gedaan heeft!” bleef Jens protesteren. Hij had hier gewoon gelijk in en zijn moeder totaal niet. Met zijn armen over elkaar tuurde Jens om zich heen. Hij had echt geen zin meer in de hele dag Efteling. Dalijk, als toch niemand hem meer in de gaten zou houden als normaal, zou hij gewoon weer weg lopen van de rest en in de Baron gaan. Ja, dat zou hij doen! Hij zorgde er gewoon voor dat hij in zijn eentje een leuke dag zou hebben. Maar nu, nu zat Jens chagrijnig onderuit gezakt.

Joël de Ruyter
Met de stap die hij zette raakte Joël alleen maar meer geërgerd. Waarom deed zijn zoon nu toch altijd zo? Hij was dwars en eigenwijs. Joël had niet het idee dat het nu zo heel goed ging met Dex, dat kon toch ook niet anders? Hij zou de jongen gewoon negeren. “Nee, alles is niet oke.” Gromde Joël chagrijnig naar Noa toe. “Deze hier moeten we nog eens met handboeien om meenemen, willen we ook maar iets van hem gedaan krijgen. Brutaal onhandelbaar kind. Dat is het! De volgende keer sluiten we hem op in de badkamer en dan zo dat hij op geen enkele manier kan ontsnappen.” Zei hij boos tegen Noa.

Sammy McBrown
Sammy snoof. “Ik mag toch hopen dat ze ieder paard maar één keer per dag laten optreden. Die paarden krijgen geen keus. Die kunnen niet zeggen wat ze wel of niet willen. Jij zou het in ieder geval op de iets betere manier aanpakken.” Zei hij tegen het meisje. Maar het beste was natuurlijk om paarden helemaal niet voor zo’n show te gebruiken. Sammy knikte naar Madelief, om te laten merken dat hij gewoon echt gelijk had. “Nee, hoor, maakt me helemaal niets uit.” Zei hij met een glimlach tegen Alyssa, waarna hij met Elliott het gebouw uitliep.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Summernight
Admin

BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    ma okt 24, 2016 8:19 pm

Elliott Smit

Elliott sprong onhandig van ze ene bene op de ander. "Aaahhh!! Schiet nou op. Ik doe het in me broek. Het maakt niet uit wie er mee loopt. Als er maar iemand meeloopt zodat ik niet verdwaal." Hij keek van ze moeder naar ze oom. Als dit nog lang ging duren ging die mooi alvast vooruit. Hij moest namelijk echt zijn best doen om het op te houden. Knijpen! De hele show kon hem niks schelen. Het hele gedoe om Jens kon hem niks schelen als die maar naar de wc kon.

Elise Bakker

Elise was aan de keukentafel gaan zitten. Ze gaapte en rekte zich uit. "De gedachten alleen al. Niet dat ik Sean het niet gun, alles behalve maar we geef toe we zijn te oud om nachten door te halen. Hoe hebben we dat ooit met Sean en Roan overleefd? Oke, we waren een stuk jonger maar toch." De moeheid was steeds meer zichtbaar bij der. "Ik ben blij als ik straks in me bed ligt." Elise dronk de glas leeg. "Fijn ik heb honger." Ze hoorde babygehuil door de babyphone. "Bereid je maar voor op een lange nacht."

Noa de Ruyter-Schilders

Noa keek de zoon geïrriteerd aan. "Jens, klaar nu. We hebben het hier thuis wel over."Ze had geen zin om nu in discussie te gaan. Haar andere zoontje bezorgde al genoeg problemen op dit moment.
Ze was inmiddels bij Joel en Jens gearriveerd. Niet begrijpend keek ze de man voor haar aan, die hun zoon in bedwang hield en zich af leek te reageren op haar. "Wat is er aan de hand? Ik begrijp hier niks van. Hoezo moeten we Dex opsluiten? Je gaat hem halen en komt terug alsof je een crimineel hebt gevangen."

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    

Terug naar boven Go down

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Summernight :: Rollenspellen :: Korenhof-
Ga naar: